Avainsana: uimakoulu
-
Pienen pientä elämää
🌸 Pientä tavallista elämää 🌸 Täällä on eletty viime viikot ihan tavallista lapsiperhearkea. Sellaista sotkuista, väsyttävää, äänekästä, rakasta ja samalla ihan hirveän arvokasta elämää. 🤍 👶🏻 Hilla kasvaa ihan silmissä En ymmärrä miten joku voi muuttua näin nopeasti. Vastahan se oli ihan pieni käärö sylissä, ja nyt jo höpötetään maailmalle, potkitaan jaloilla täyttä vauhtia ja…
-
Uimakoulu
Ukko ja Väinö aloitti uimakoulut tällä viikolla. Ukko on alkeisuimakoulussa ja Väinö meni toistamiseen naperouintiin. Naperouinti on siitä hyvä, että ryhmässä on kerralla vain 4 lasta ja siinä keskitytään pelon voittamiseen ja rohkaistumiseen uinnin suhteen. Muutaman kerran kun olen Väinön kanssa käynyt uimahallissa, niin hää vain roikkuu joka altaassa kaulassani kiinni. Oikeastaan se tuntuu hyvälle,…
